سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کالا‌های اساسی برای ایام عید تامین و ذخیرەسازی شدە است

رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت کردستان از تامین و ذخیره سازی کالا‌های اساسی و پرمصرف مردم برای شب عید در انبار‌های استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان، محمد دره وزمی گفت: همه کالا‌های اساسی نظیر برنج، گوشت، روغن، شکر و سایر اقلام مورد نیاز به اندازه کافی تامین و در انبار‌ها ذخیره سازی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: روزانه موجودی انبار‌های استان رصد می‌شود و هر نوع کمبود کالایی به سرعت مرتفع می‌شود، بنابراین مردم در این رابطه هیچ نگرانی نداشته باشند.

دره وزمی همچنین به خرید و حمل میوه ایام عید مردم به استان نیز خبر داد و ادامه داد: هزار و ۱۰۰ تن پرتقال و ۶۰۰ تن سیب خریداری شده و در انبار‌های چهار شهرستان ذخیره سازی و توزیع خواهد شد.

اوبه اعلام آمادگی ۵۶۰ واحد صنفی برای فروش فوق العاده در محل کسب خود اشاره کرد و یادآور شد: هر سال نمایشگاه بهاره داشتیم که تصمیم گیری در این خصوص به هفته آینده موکول شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: طرح ویژه نظارتی همچنان در پایان سال و ایام نوروز ادامه خواهد داشت.

دره وزمی همچنین به تولید ماسک مورد نیاز برای شهروندان در پی ورود ویروس کرونا به کشور اشاره کرد و گفت: در سقز، سنندج و قروه سه واحد تولید ماسک وجود دارند که به علوم پزشکی برای عقد قرارداد لینک شده اند و با تدابیر اندیشیده شده در رابطه با تولید ماسک مشکلی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.