سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصادف زنجیره‌ای در آزاد راه قزوین - زنجان/ محور شمالی آزاد راه مسدود شد

فرمانده انتظامی استان قزوین از تصادف زنجیره‌ای در محور شمالی آزاد راه قزوین - زنجان و بسته شدن این آزاد راه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ساعت ۹ صبح امروز با توجه به بارش برف و لغزنده بودن محور‌ها و وقوع تصادف زنجیره‌ای در آزاد راه قزوین- زنجان مقابل " شرکت پرشین فولاد" و ایجاد ترافیک ناشی از آن، محور شمالی این آزاد راه برای امداد رسانی بهتر به حادثه دیدگان، روان سازی و جهت جلوگیری از ترافیک بیشتر با توجه به برودت هوا و بارش برف از عوارضی قزوین- زنجان مسدود شد.

سردار حاجیان از هموطنان خواست برای خدمت رسانی بهتر پلیس و دستگاه‌های امدادی با پلیس همکاری کنند و از تردد در این آزاد راه تا پایان امداد رسانی خودداری و از جاده قدیم رفت و آمد کنند.

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: اطلاع تکمیلی از تعداد خودرو‌های و مصدومان حادثه دیده به محض دریافت خبر اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین هم اعلام کرد: با توجه به بارش شدید برف و کولاک و کاهش دید در این محور ارتباطی به منظور پیشگیری از حوادث رانندگی احتمالی، از سوی پلیس راه بسته اعلام شده و تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود.

حق لطفی  اضافه کرد: در حال حاضر جاده قدیم قزوین زنجان به عنوان مسیر جایگزین برای مسافران قابل تردد است.

حق لطفی با تاکید بر عدم انجام سفر‌های غیرضروری از مردم خواست به منظور اطلاع از وضعیت راه‌ها با سامانه تلفنی ۱۴۱ و یا سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ تماس حاصل کنند.


بیشتر بخوانید : یک کشته و ۱۰ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای قزوین 

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.