سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیلاب ۳۰۰ میلیارد تومان به مزارع پرورش ماهی نهاوند خسارت وارد کرد

مدیر جهاد کشاورزی نهاوند گفت: شهرستان نهاوند قطب تولید پرورش ماهیان سردابی قزل آلا است که در سیلاب اخیر بین ۹۰ تا ۱۰۰درصد خسارت دیده اند.

علی کمالی نژاد رئیس جهاد کشاورزی نهاوند، در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ،افزود: شهرستان نهاوند قطب تولید پرورش ماهیان سردابی قزل آلا است که در سیلاب اخیر بین ۹۰ تا ۱۰۰درصد خسارت دیده اند.

او ادامه داد: در شهرستان نهاوند بیش از ۸۲ مزرعه پرورش ماهی داریم که ۵۲ مزرعه آن فعال هستند و آماده عرضه ماهی شب عید مردم بودند که سیلاب همه آن‌ها را به کلی ویران کرد.

مدیر جهاد کشاورزی نهاوند اظهار داشت: گزارش اولیه و تقریبی کارشناسان این اداره نشان داده در پی بارش باران سیل آسا در ۲۴ ساعت اخیر  بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان  به مزارع پرورش ماهی و بخش زراعت شهرستان نهاوند خسارت وارد شده است.

کمالی نژاد بیان کرد: در بخش زراعت و زمین‌های کشاورزی هم خسارت فراوانی وجود دارد اما  تا فرونشست کامل آب میزان آن مشخص نخواهد شد .

او اضافه کرد: در بخش دامداری سبک و سنگین صنعتی و سنتی و مرغداری‌ها نیز خسارت زیاد است و بلا فاصله کارشناسان به مناطق سیل زده اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.