سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امداد رسانی هلال احمر به ۱۹ خانوار سیل زده در ایلام

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از امدادرسانی به ۱۹ خانوار و ۷۴ حادثه دیده با ورود توده‌ای بارشی در استان ایلام خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حسین عارفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: تا ساعات اولیه صبح امروز امدادرسانی به ۱۹ خانوار و ۷۴ حادثه دیده با ورود توده‌ای بارشی در استان ایلام صورت گرفته است و برای ۱۴ مورد کار تخلیه آب توسط نیرو‌های امدادی در شهرستان‌های ایوان و چرداول اقداماتی انجام شده است.

او ادامه داد: دو خانوار روستا‌یی سیل زده در مناطق روستایی شوراب و سفیدخانی علیا از توابع شهرستان سیروان که بر اثر بارندگی‌های شدید ،منازل روستایی آن‌ها تخریب شده بود توسط نجاتگران هلال احمر سیروان در مکانی امن و به شکل اضطراری اسکان داده شدند.

عارفی اظهار کرد: در شهرستان چرداول برای اسکان اضطراری سیل زدگان یک سالن ورزشی توسط هلال احمر تجهیز شده و در صورت ضرورت و نیاز اماکن ورزشی استان نیز جهت اسکان اضطراری سیل زدگان تجهیز می‌شود.

او مطرح کرد: نیروهای امدادی هلال احمر در سراسر استان تا خروج کامل این سامانه در حالت آماده باش به سر می‌برند تا در صورت بروز حادثه وارد عمل شوند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام بیان کرد: امدادرسانی همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.