سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعطیلی پنجشنبه بازار دامغان به منظور پیشگیری از گسترش ویروس کرونا

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری دامغان از تعطیلی پنجشنبه بازار دامغان خبرداد و گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و مبتلا نشدن شهروندان تا اطلاع ثانوی پنجشنبه بازار دامغان تعطیل است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، صرفی رئیس اداره خدمات شهری شهرداری دامغان گفت: با عنایت به توصیه‌های بهداشتی و به منظور حفظ سلامت جامعه، برخی بازار‌های محلی و هفتگی مثل پنجشنبه بازار دامغان موقتا تعطیل است.

او با بیان اینکه ویروس کرونا در روی سطوح می‌تواند تا مدتی زنده بماند، افزود: رعایت بهداشت فردی و نکات آموزشی مهمترین راه پیشگیری از این بیماری است.

صرفی ابراز داشت: شست و شوی مرتب دست ها، حفظ فاصله بیشتر از یک متر با افرادی که علائم سرماخوردگی دارند و استفاده از ماسک در اماکن عمومی از راه‌های موثر در پیشگیری از ابتلا به این ویروس است.

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری دامغان ادامه داد: با توجه به اینکه جمعیت زیادی هر هفته برای خرید و مایحتاج روزانه و متقابلا فروشندگان متعددی جهت عرضه و فروش محصولاتشان مراجعه می‌کنند امکان شیوع این ویروس به طور جدی وحود دارد و به همین جهت تا اطلاع ثانوی پنج شنبه بازار دامغان تعطیل است.

انتهای پیام / م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.