سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارشناس هواشناسی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

هشدار نسبت به آبگرفتگی معابر در ۱۰ استان کشور/ دمای هوا کاهش می یابد

گودرزی گفت: امروز با توجه به شدت بارش در ۱۰ استان کشور احتمال بالا آمدن آب سطح رودخانه ها و اختلال در تردد وجود دارد.

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه امروز در نیمه غربی کشور بارش فعال است، اظهار کرد: بنابر نقشه های هواشناسی صبح چهارشنبه در اکثر مناطق کشور جز شهرهای شمالی آذربایجان ها، سیستان و بلوچستان و جنوب شرق در اکثر مناطق کشور تا ظهر بارندگی ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه طی روز چهارشنبه شدت بارش در نیمه غربی کاهش می یابد، افزود: از ظهر چهارشنبه سامانه بارشی به سمت شرق می رود و در این روز بارش در شرق، شمال شرق و شرق سواحل دریای خزر ادامه دارد.

گودرزی ادامه داد: روز پنج شنبه بارش پراکنده در خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی ادامه دارد و بتدریج این سامانه از کشور خارج می شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی از شدت بارش در برخی استان های کشور خبر داد و گفت: امشب در استان های لرستان، شمال خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، ایلام، غرب اصفهان، کرمانشاه، مرکزی، همدان و تهران بارش از شدت بیشتری برخوردار است که با این وجود احتمال سیلاب، لغزندگی جاده های کوهستانی، کاهش دید، آبگرفتگی معابر، اختلال تردد در جاده های مواصلاتی، بالاآمدن سطح آب رودخانه ها، بارش تگرگ و در مناطق مستعد احتمال وقوع بهمن وجود دارد.

به گفته وی، امروز در استان های خوزستان، شمال بوشهر، یزد و کرمان و روز چهارشنبه در استان های یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، خراسان جنوبی و شرق و جنوب خراسان رضوی وزش بادهای شدید خواهیم داشت.

 دمای هوای پایتخت کاهش می یابد

وی دمای امروز تهران را ۱۱ و ۴ درجه سانتی گراد اعلام کرد و گفت: فردا دمای هوای تهران بین ۵ و صفر درجه سانتی گراد خواهد بود.

گودرزی در پایان تصریح کرد: فردا با شمالی شدن جریانات ۵ تا ۶ درجه دما در اکثر مناطق کاهش می یابد و مجدد از پنج شنبه دمای هوا افزایش می یابد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.