سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلسه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در سیرجان برگزار شد

سرپرست فرمانداری شهرستان ویژه شهرستان سیرجان گفت: مردم اطمینان داشته باشند که تا این لحظه هیچ مورد مثبت به کرونا در شهرستان سیرجان ثبت نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان جلسه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به ریاست سرپرست فرمانداری ویژه، شهردار، مسئولان حوزه بهداشت و درمان و جمعی از مسئولان سایر ادارات و نهاد‌های شهرستان در جهت اتخاذ تمهیدات پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا برگزار شد.

در این جلسه سهراب بهالدینی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان گفت:تا این لحظه هیچ مورد مثبت به کرونا در سیرجان ثبت نشده است و با اشخاصی که نسبت به شایعه و نشر اطلاعات غلط در مورد شیوع ویروس بیماری کرونا اقدام کنند، برخورد قانونی می‌شود و هرگونه انتشار اخبار و اطلاع رسانی درباره شیوع ویروس بیماری کرونا باید از شبکه بهداشت و درمان انجام شود.

سهراب بهاالدینی تصریح کرد: لغو نمایشگاه عرضه مستقیم کالا، تالارها، اجرای مراسمات عمومی، جشنواره ها، مسابقات و تجمعات ورزشی، جلسات غیرضروری در ادارات، تعطیلی واحد‌های عرضه قلیان، استخر، سینما، تئاتر و اعمال محدودیت برای فعالیت رستوران‌ها از جمله اقداماتی است که در راستای پیشگیری از شیوع کرونا صورت می‌گیرد.

سرپرست فرمانداری ویژه افزود: لازم است مدیران ادارات، اقدامات پیشگیرانه را در محل کار خود انجام وشهرداری‌ها نیز نسبت به ضد عفونی اماکن وسرویس‌های حمل ونقل عمومی اقدام نمایند و این کار بصورت مستمر انجام و به نقاط پرتردد و پارک‌ها هم توجه جدی شود.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان در پایان از اداره صنعت، معدن و تجارت، مجمع امور صنفی و تعزیرات خواست بر بازار عرضه ماسک، مواد ضد عفونی کننده و شوینده‌های بهداشتی نظارت بیشتری داشته باشند و دانشکده علوم پزشکی نیز نسبت به تامین و توزیع بسته‌های پیشگیری از جمله ماسک و دستکش اقدام جدی داشته باشند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رضا عبدالهی
۲۱:۲۹ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
آیا گلوی ادم کمی خارش داشته باشد نشانه کرونا می‌شود