سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جهاد اسلامی فلسطین: به مقاومت در برابر اشغالگران صهیونیست ادامه خواهیم داد

«اسماعیل السنداوی» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سوریه ضمن تشریح عملیات انتقام‌جویانه گروه‌های فلسطینی علیه اشغالگران، بر ادامه مقاومت تاکید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین،‎ «اسماعیل السنداوی» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سوریه، تاکید کرد حملات موشکی اخیر گردان‌های القدس شاخه نظامی این جنبش به شهرک‌های صهیونیست‌نشین نزدیک نوار غزه، پاسخی به جنایت‌های اخیر این رژیم بود.

السنداوی درباره دور اخیر از درگیری‌ها در نوار غزه گفت: گردان‌های القدس و مقاومت فلسطین به جنایت اشغالگران در به شهادت رساندن «محمد الناعم» در نوار غزه و اهانت به پیکر او پاسخ دادند. جامعه جهانی و حتی رژیم‌های عربی که به دنبال عادی سازی روابط با اشغالگران هستند، این جنایت را محکوم نکردند. سازمان‌های مدافع حقوق بشر هم در برابر این جنایت سکوت کردند. پاسخ گردان‌های القدس و گروه‌های مقاومت به این جنایت، طبیعی بود و آن‌ها شهرک‌های اسرائیلی را هدف حمله موشکی قرار دادند. گردان‌های القدس همچنین به جنایت اشغالگران در حمله به یکی از مراکز این گردان‌ها در دمشق، پاسخ دادند. درست نیست اسرائیل، جهاد اسلامی و دمشق را هدف قرار دهد، بدون آنکه پاسخی دریافت کند.

وی تاکید کرد بنیامین نتانیاهو در دو انتخابات قبلی شکست خورد و تصور می‌کند با هدف قرار دادن غزه و دمشق، خواهد توانست شرایط خود را در انتخابات آینده بهبود ببخشد. اما پاسخ جهاد اسلامی، برابر با جنایت اشغالگران بود. نتانیاهو فکر نمی‌کرد جهاد اسلامی به این جنایت پاسخ دهد، اما گردان‌های القدس، اشغالگران را غافلگیر کردند. اشغالگران در حمله به دمشق، دو نفر از اعضای گردان‌های القدس را به شهادت رساندند. گردان‌های القدس اعلام کرد این دور از پاسخ به اشغالگران پایان یافت، اما رویارویی با اشغالگران اسرائیلی پایان نیافته است. ما یک گروه مقاومت هستیم و به مقاومت در برابر اشغالگران ادامه خواهیم داد تا آن را از سراسر سرزمین فلسطین بیرون برانیم. ماموریت ما دفاع از ملت فلسطین است و به همین علت باید به مقاومت در برابر اشغالگران ادامه خواهیم داد. رویارویی سیاسی، مردمی و نیز عملیات جهادی علیه اشغالگران ادامه دارد.

گفتنی است صبح روز (یکشنبه) نظامیان رژیم صهیونیستی به سوی شماری از جوانان فلسطینی در شهرک عبسان در شرق خان یونس تیراندازی کردند که یک جوان فلسطینی بر اثر آن به شهادت رسید. نظامیان رژیم صهیونیستی سپس با بلدوزر به جسد این شهید فلسطینی بی‌حرمتی کردند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.