اما به تازگی مارتین اودلون که یکی از آهنگسازهای ماهر در دنیای عناوین رایانهای است، ویدیویی را از زمان فعالیت خود روی بازی Halo 3 در سال ۲۰۰۷ در فضای مجازی منتشر کرده است که اطلاعات جالبی از شیوه ساخت موسیقی عناوین رایانهای را در اختیار کاربران میگذارد.
یکی ز موارد بسیار جذاب موجود در این ویدیو به شکستن ایکس باکس مربوط میشود؛ ظاهرا تیم سازنده موسیقی بازی Halo 3 برای ساخت برخی از صداهایی که در بازی مورد استفاده قرار میگیرند، مجبور به شکست یک دستگاه ایکس باکس 360 شدهاند. ظاهرا از صدای شکسته شدن این کنسول در بسیاری از صحنههای بازیاستفاده شده است؛ همچنین تین صداگذاری این بازی اعلام کرده که بسیاری از صداهای موجود در بازی از طریق انجام اقدامات عملی بدست آمده که از میان آنها میتوان به قدم زدن در ساحل و ضبط صدا برای مرحلهای از بازی که در کنار ساحل جریان داشت اشاره کرد.
بیشتر بخوانید: تصاویر جاسوسی منتشر شده از مدل جدید M5
ظاهرا این تیم برای انجام کارهای خود همواره از عوامل طبیعی استفاده میکند و در آینده باید شاهد ویدیوهای بیشتری از کارهای این تیم بزرگ باشیم.
انتهای پیام/