سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد با تورغیرمجاز در اردبیل؛ هیچ مجوزی صادر نشده است

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: طی روز‌های اخیر یک تور گردشگری در اردبیل گزارش شده که غیرمجاز بوده و با افراد متخلف برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صغری فرشی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: در پی درج اخباری در فضای مجازی مبنی بر برگزاری تور گردشگری در استان اردبیل این مهم از سوی اداره کل مورد بررسی قرار گرفت.

او افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا برگزاری تورهای گردشگری تا اطلاع ثانوی لغو شده و مطابق بخش نامه‌ها هیچ آژانسی حق ارائه مجوز را ندارد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: بر خلاف نشر اکاذیب مبنی بر اخذ مجوز از اداره کل، این تور فاقد مجوز بوده و مکاتبات لازم با دستگاه‌های قضایی استان نیز صورت گرفته است تا با افراد متخلف برخورد شود.

فرشی افزود: تخلف آژانس همکار نیز متاسفانه محرز شده و مستنداتی که از سوی تور ارائه شده کذب است.

او با تاکید به اینکه تا زمان فروکش این بیماری، برگزاری تورهای گردشگری لغو شده است، گفت: انتظار می‌رود راهنمایان تور و آژانس‌های مسافرتی مطابق قوانین و مقررات رفتار کنند؛ چراکه سلامت مردم در اولویت است و با افراد متخلف مطابق قوانین برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.