سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل روابط عمومی رسانه ملی نوشت:

صداوسیما ۲۴ ساعته پیگیر اخبار کرونا است

مدیر کل روابط عمومی صداوسیما در حساب توییتری خود از آماده‌باش رسانه ملی و پیگیری ۲۴ ساعته اخبار کرونا و اطلاع رسانی به مردم خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صداوسیما از جمله نهادها و رسانه‎های معتبر کشور است که تمامی اخبار ویژه در رویدادهای مهم کشور را پوشش داده و در زمانه‌ای که هر کدام از شبکه‌های اجتماعی یک خبرگزاری است، صداوسیما نیز مرجع معتمدی برای اطلاع رسانی و آگاهی مردم محسوب می‌شود.

به همین منظور محمد حسین رنجبران مدیر کل روابط عمومی صداوسیما در یک رشته توییت مطلبی را مبنی بر حضور مستمر اهالی رسانه به ویژه صداوسیما در شرایط بحرانی کشور منتشر کرد.

مدیر کل روابط عمومی رسانه ملی نوشت:

"ظاهرا جهاد رسانه‌ای سازمان که در سال ۹۸ با پوشش حادثه تلخ سیل شروع شد و با نوروز، ماه مبارک رمضان، تابستان، محرم و صفر، اربعین، حوادث بنزینی آبان، شهادت حاج قاسم و تشییع با شکوه‌ش، حمله قاطع به عین الاسد، و حادثه ناراحت کننده سقوط هواپیمای اوکراینی ...

راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات دوم اسفند ادامه یافت پایانی ندارد. همکاران عزیزم با تمام وجود ۲۴ ساعته پیگیر اخبار کرونا و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم هستند. البته به‌شدت مراقب خودشان هم هستند و در این مراقبت همکاران مرکز بهداشت سازمان در خط مقدم اند و الحمدالله همه چیز در سازمان طبیعی و روی روال است."
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.