سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هیچ مورد مشکوک به کروناویروس در شهرستان اهر مشاهده نشده است

 فرماندار اهر گفت: تاکنون هیچ مورد مشکوک آلوده به ویروس کرونا در این شهرستان مشاهده نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ، محمودی فرماندار اهر در جلسه قرارگاه زیستی شهرستان اهر گفت: تاکنون هیچ مورد مشکوک آلوده به ویروس کرونا در این شهرستان مشاهده نشده است.

محمودی افزود: با بسیج عمومی تلاش می‌کنیم تمامی تمهیدات لازم را برای پیشگیری این ویروس فراهم کنیم؛ همچنین قرارگاه زیستی پدافند غیرعامل شهرستان نیز در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در حالت آماده باش قرار دارد.

او ضمن تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی به موقع در راستای تنویر افکار عمومی، افزود: در این جلسه مقرر شد مراکز آموزشی، فرهنگی، آموزشگاه‌های آزاد، مهد‌های کودک، کتابخانه‌های عمومی سایر مراکز عمومی به استناد تصمیم قرارگاه زیستی استان تعطیل شوند.

محمودی گفت: همچنین آموزش‌های لازم توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان در حوزه حمل و نقل عمومی، مراکز تجمع و سایر اماکن ارائه می‌شود.

رییس قرارگاه زیستی شهرستان اهر همچنین از لغو تمامی همایش‌ها، کنسرت‌ها و سایر اماکن تجمعی خبر داد و گفت: همشهریان عزیز، اخبار و اطلاعات دقیق را از سایت وزارت بهداشت و درمان و شبکه استانی سهند پیگیری کرده ونکات بهداشتی و درمانی را نیز مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.