سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیر سرتیپ حیدری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

ثبت رکورد جدید در انتخابات اخیر توسط هوانیروز ارتش/ آمادگی ارتش برای کمک به مردم در همه حوادث

فرمانده نزاجا گفت: هوانیروز با ۱۹ فروند بالگرد در برگزاری انتخابات مجلس یازدهم رکورد جدیدی را از خود به ثبت رساند.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور هوانیروز ارتش در روز انتخابات مجلس یازدهم و چگونگی کمک به انتقال صندوق‌های انتخابات گفت: نیروی زمینی ارتش در تمامی صحنه‌ها با آمادگی کامل حضور دارد و تاکنون برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام‌های موثری را برداشته است.

او ادامه داد: مردم در صحنه انتخابات حضور گسترده‌ای داشتند و  برنده انتخابات ملت بزرگ جمهوری اسلامی ایران بودند.

امیر سرتیپ حیدری افزود: در این انتخابات هوانیروز ارتش با ۳۵۱ سورتی پرواز در ۱۵ استان کشور در جابجایی صندوق‌های رای سهم به‌سزایی را در انتخابات داشته است.

امیر سرتیپ حیدری تاکید کرد: در حوزه‌های انتخاباتی که نیاز بود خودرو‌های سنگین و تاکتیکی ارتش حضور داشته باشند، از حجم زیادی از این تجهیزات استفاده شد. استفاده از این تجهیزات کمک کرد تا تمامی هموطنان عزیزمان که در روستا‌ها و مناطق صعب العبور واجد شرایط رای دادن بودند در این حماسه ملی شرکت کنند.

او با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران بزرگترین ناوگان بالگردی را در خاورمیانه دارد، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمامی حوادث پا در رکاب و در کنار مردم است.

او در پایان افزود: در حال حاضر بالگرد‌های هوانیروز از هر زمان دیگری در اوج آمادگی رزمی و توان دفاعی قرار دارند و خلبانان ما در تمامی ماموریت‌ها حضوری چشمگیر دارند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.