سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی نمایشگاه عرضه محصولات غذایی و صنایع دستی در کرمان

نمایشگاه محصولات کشاورزی و صنایع دستی به منظور دسترسی آسان‌تر مردم به مایحتاج زندگی در قالب حدود ۱۰۰ غرفه در محل سه راه هوانیروز کرمان برپا می‌شود.

ابوطالب انصاری مقدم، مدیر عامل مجموعه فرهنگی ـ پژوهشی و نیکوکاری صبا در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: نمایشگاه نوروزی صبا وابسته به خیریه صبا با مجوز استانداری و سازمان صنعت، معدن و تجارت برای حمایت از تولیدات خانگی و جلوگیری از مشاغل کاذب و به منظور دسترسی آسان شهروندان به مجموعه‌ای از محصولات غذایی و صنایع دستی با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز در قالب حدود ۱۰۰ غرفه مختلف در محل سه راه هوانیروز کرمان (روبروی بولوار هوانیروز)، جنب تزئینات ترنج برپا می‌شود.

او با اعلام اینکه این نمایشگاه روز‌های هشتم، نهم و دهم اسفند جاری در دو شیفت صبح و عصر به شهروندان خدمات ارائه می‌دهد، افزود: این نمایشگاه صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ ونیم و عصر‌ها از ۱۶ تا ۲۳ شب برای بازدید و خرید مردم دایر است.

انصاری مقدم تصریح کرد: تلاش می‌کنیم، در خلال برپایی این نمایشگاه، بخش بهداشتی و آموزش خودمراقبتی در مقابل ویروس کرونا نیز اضافه شود.

او با اعلام اینکه قیمت محصولات ارائه شده در نمایشگاه نسبت به بازار پایین‌تر است، یادآور شد: عواید حاصل از فروش محصولات برای تهیه بسته معیشتی مددجویان خیریه صبا هزینه می‌شود.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.