سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میزبانی از زائران سردار سلیمانی در نوروز ۹۹

استاندارکرمان گفت: سفر‌های نوروزی در استان کرمان تحت تاثیر برخی موار د از جمله وضعیت گلزار شهدا کرمان و زیارت خاص قبور مطهر شهدا مقاومت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سومین ستاد تسهیلات سفر‌های نوروزی عصر امروز در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری تشکیل جلسه داد.

استاندار کرمان در این جلسه گفت: در زمینه گلزار شهدا بایستی یک طرح ویژه اجرا شود و آمادگی کامل را برای پذیرایی از مسافران و زائران  داشته باشیم.

فدایی بیان داشت: زیباسازی و آماده سازی گلزار شهدا برای ما اولویت دارد و باید حق میزبانی خوبی را برای زائرین و مسافرین به جا بیاوریم.

فریدون فعالی مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان نیز در این جلسه گفت: دوازده کمیته ویژه در استان ویژه ایام نوروز تشکیل شده است.

فعالی بیان داشت: امسال با رویکرد جدید و با تمام ظرفیت‌ها میزبان گردشگران خواهیم بود.

او بیان داشت: تشکیل ستاد تسهیلات سفر برای سومین بار است که تشکیل می شود و این نشان از حساسیت موضوع دارد.

معاون فرهنگی شهردای کرمان نیز گفت: طرح‌های ویژه ترافیک و تابلو‌های ویژه راهنمای مسیر‌ها به ویژه گلزار شهدا در نظر گرفته شده است و درحال اجراست.

فلاح مدیر عامل هلال احمر کرمان نیز بیان داشت: امسال از ۲۵ اسفند ماه طرح ویژه پوشش امدادی آغاز خواهد شد و تا ۳۰ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

او بیان داشت:امسال تنها وظیفه امدادرسانی برعهده امدادگران گذاشته شده است و کار راهنمای گردشگری در ورودی شهر‌ها از هلال احمر برداشته شده است.

مدیر عامل هلال احمر کرمان گفت: برای امدادو نجات در حوادث احتمالی در ایام نوروز از  امداد هوایی نیز استفاده خواهیم کرد.

در این جلسه روند ارائه گزارش کمیته‌های مختلف بررسی و تصمیم گیری به چهارمین جلسه ستاد تسهیلات سفر موکول شد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.