سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات رایگان به بیماران سرطانی

رئیس مجتمع تخصصی درمانی جوادالائمه کرمان گفت: مرکز درمانی جواد الائمه برای شیمی درمانی ۴۰ تخت در نظر گرفته و این خدمات رایگان انجام و بیمار، تنها هزینه دارو را پرداخت می‌کند.

محمد حسین پور ابراهیمی رئیس مجتمع تخصصی درمانی جوادالائمه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،گفت: مجتمع تخصص درمانی جوادالائمه در بخش‌هایی همچون شیمی درمانی، دیالیز، آزمایش بالینی، آزمایش ژنتیک، فیزیوتراپی، هولتر فشار خون و قلب ها، اکو و نوار قلب، نوار عصب و تزریق مفصلی، نوار مغز روتین، لیزر شبکیه‌های چشم و بینایی سنجی خدمات رسانی می‌کند و در جنوب شرق تک است.

او افزود: این ساختمان سال ۹۰ توسط خیریه جواد الائمه  به دانشگاه علوم پزشکی کرمان اهدا شد؛ در حقیقت در ابتدا این ساختمان باید ساختمان تحقیقات گوارشی می‌شد که در سال ۹۰ آن را به دانشگاه تحویل دادند و در ابتدا با ۱۰ تخت دیالیز شروع به کار کرد.

او بیان داشت: در سال‌های ابتدایی که این مجتمع راه اندازی شد در یک شیفت و هفته‌ای دو روز پزشک داشت و الان در حال حاضر ۴۰ تخت دیالیز دارد که سه شیفت کار می‌کنیم و همین آمار در سال گذشته ۳۰ تخت بوده است که در هر شیفت ۴۰ نفر دیالیز می‌شدند.

پورابراهیمی تصریح کرد: در جنوب شرق کشور بعد از شیراز مجتمع جوادالائمه توانسته خدمات ارزنده را داشته باشد. در مجتمع جوادالائمه تعداد مطب‌ها را زیاد کردیم چیزی که این مرکز را با دیگر مراکز متمایز کرده است داشتن بخش‌های شیمی درمانی و دیالیز است که برای شیمی درمانی ۴۰ تخت در نظر گرفته و این خدمات رایگان انجام می‌شود و بیمار، تنها هزینه دارو را پرداخت می‌کند.

او گفت: این مرکز از شهر‌ها و استان‌های دیگر نیز مراجعه کنندگانی دارد؛ از شهرهایی، چون تهران، خرمشهر، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و ... حتی اتباع خارجی که به کرمان سفر می‌کنند نیز از خدمات شیمی درمانی این مرکز استفاده می‌کنند.

او افزود: طبق آماری که در دست داریم تعداد مراجعه کنندگان در سال جاری نسبت به سال گذشته حدود یک و نیم برابر شده است.

پورابراهیمی تصریح کرد: تمامی خدمات در زمینه آزمایشگاه و فیزیوتراپی این مجموعه با تعرفه دولتی است و آزمایشگاه ژنتیکی این مجموعه در جنوب شرق کشور منحصر به فرد است و این آزمایشگاه جزو سه آزمایشگاهی است که در کل کشور مورد تایید وزارتخانه شده اند.

او بیان داشت: این مجموعه در زمینه لیزر شبکیه چشم دارای پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها در استان و جنوب شرق کشور است؛ در مجتمع تخصصی درمانی جوادالائمه در تمام خدماتی که ارائه می‌شود به منظور رعایت حقوق بیمار و تکریم ارباب رجوع، نوبت دهی پزشکان مرکز به شیوه‌ی غیر حضوری (تلفن گویا و سایت اینترنتی و اپلیکیشن موبایل) و حضوری انجام می‌گیرد و سالانه به بیش از شصت هزار و ۵۰۰ نفر خدمات ارائه می‌کند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: سرطان ، اخبارسلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.