سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممبینی: تمام مسابقات تا ۱۰ روز آینده تعطیل شد/ نتیجه بازی سپاهان و پرسپولیس پس از جلسه کمیته انضباطی اعلام می‌شود

رئیس کمیته داوران گفت: طبق اعلام وزارت ورزش، تمام مسابقات ورزشی تا ۱۰ روز آینده لغو شد و اگر لازم باشد این زمان تمدید می‌شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  هدایت ممبینی رئیس کمیته داوران درباره مجمع سالیانه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: جلسه خاصی نبود و طبق روال همیشگی امور مربوط به فوتبال کشور را پیش می‌بردیم. طبق برنامه‌ای که اعلام شده، انتخابات فدراسیون در تاریخ ۲۵ اسفندماه برگزار می‌شود.  

ممبینی درباره شیوع ویروس کرونا که باعث شد بازی‌های لیگ برتر بدون تماشاگر برگزار شود گفت: طبق اعلام وزارت ورزش تمام مسابقات ورزشی تا ۱۰ روز آینده لغو شد و احتمالا پس از این مدت، در صورتی که لازم باشد تصمیمات جدید تری اتخاذ می‌شود.  

رئیس کمیته داوران در پاسخ به این سوال که روند فعلی برای برگزاری مسابقات تا چه زمانی ادامه دارد گفت: تصمیم گیری درباره این موضوع به عهده مسئولان وزارت ورزش است. از امروز تا ۱۰ روز آینده مسابقات ورزشی تعطیل شد، اما ممکن است این زمان تمدید شود. باید ببینیم شیوع و کنترل این ویروس به چه صورت خواهد بود. مسئولان وزارت بهداشت باید اطلاعات دقیق تری بدهند تا تصمیم گیری در این باره انجام شود.


بیشتر بخوانید: فغانپور: مهره درشتی در انتخابات فدراسیون فوتبال نداریم/ اساسنامه باید بازبینی و اصلاح شود


او در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است با توجه به لغو شدن مسابقات، این تصمیم درباره  بازی پرسپولیس و سپاهان هم اعمال شود و این بازی در زمان دیگری برگزار شود گفت: مسابقات از امروز لغو شد و با تصمیمی که گرفته شد، قرار شد مسابقات روز گذشته لیگ برتر بدون حضور تماشاگران برگزار شود. نتیجه دیدار پرسپولیس و سپاهان هم پس از رسیدن گزارش‌های این بازی و تشکیل جلسه کمیته انضباطی اعلام می‌شود.  

ممبینی در پاسخ به این سوال که آیا مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال به تعویق نمی‌افتد گفت: تا ۲۵ اسفند زمان زیادی باقی مانده است و هنوز در این باره تصمیمی نگرفتیم. شایعات زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود، اما امیدوارم که تا آن زمان این ویروس ریشه کن شود.  

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.