بیشتر بخوانید: آمادهباش واحدهای عملیاتی آذربایجانغربی در پی زلزله اخیر
او افزود: مشترکان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ میتوانند از طریق تماس با مرکز جامع خدمات غیرحضوری با شماره تلفن چهار رقمی ۱۵۲۱، درگاه اینترنتی این شرکت، نصب و استفاده از نرم افزار همراه برق تهران و یا تماس با سامانه فوریتهای برق با شماره ۱۲۱ به شکل شبانهروزی، خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
او ادامه داد: همچنین مشترکان قادر هستند شکایات خود را در خصوص تخلفات و یا قصور احتمالی در رسیدگی به درخواستهای اداری، به شماره تلفن ۸۵۱۲۱ اعلام یا پیگیری کنند.
در حال تکمیل/