سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین وضعیت ویروس کرونا در نیشابور/فوت یک فرد بالای هفتاد سال

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در نیشابور، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر محسن عظیمی نژاد رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در این شهرستان، گفت: به استحضار مردم شریف می‌رساند از مجموع ۲۰ نفر بیماران دارای علائم دستگاه تنفسی فوقانی که در بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور در طی یک هفته گذشته بستری شده بود نمونه گیری به منظور تشخیص احتمالی آلودگی به کروناویروس انجام گردید. خوشبختانه ده نفر از بیماران مذکور با بهبود وضعیت و بدست آوردن سلامتی خود از بیمارستان مرخص شده اند.

او تصریح کرد: در این بین یک نفر از بیماران که دارای سن بالای هفتاد سال بوده است شب گذشته فوت گردیده که آزمایشات اولیه وی شواهدی به نفع ابتلای وی به کروناویروس نشان می‌دهد و به منظور نهایی نمودن تشخیص مراتب از طریق انستیتوپاستور، آزمایشگاه مرجع ویروس شناسی ژنتیک دانشگاه علوم پزشکی تهران در حال پیگیری است که نتایج آن به زودی از طریق روابط عمومی وزارت بهداشت اعلام خواهد شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: سایر بیماران بستری در بیمارستان تحت نظر بوده و خوشبختانه علائم بالینی آن‌ها روند بهبودشان را نشان داده و منتظر نتایج اولیه آزمایشات آن‌ها هستیم که در صورت منفی شدن از بیمارستان ترخیص خواهند شد.

او تصریح کرد: همشهریان عزیز به پیام‌های آموزشی دانشکده علوم پزشکی و وزارت بهداشت توجه نمایند و با رعایت مسائل بهداشت فردی به جلوگیری از انتشار ویروس کمک نمایند.
 
انتهای پیام// ر.ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۱۲ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
خدایا خودت کمک کن
ناشناس
۰۶:۲۸ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
این همه ماسک و مواد ضد عفونی کننده که تولید میشه کجا میره که ما فقط فرایند تولید میبینیم چرا خود وژارت بهداشت تحویل نمیگیره از تولید کننده تا به دست دلال ها نیفته یعنی اینقدر این کار سخته
چرانی
۱۵:۳۲ ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
سلام از مسئولین تقاضا داریم کسانی که با این افراد به هر نحوه تماس داشتند ازمایشات لازم را بگیرند
خداوند حافظ ونگهدارتان باشد