سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضدعفونی اتوبوس‌های درون‌شهری در شیراز

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز گفت: هر روز اتوبوس‌های درون‌شهری این سازمان، با هدف پیشگیری از انتقال بیماری‌های واگیر نظیر کرونا، ضدعفونی می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مسعود حسن شاهی رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز  بیان کرد: بر حسب دستور شهردار شیراز در جلسه ستاد مدیریت بحران اقدام ضدعفونی و گند زدایی اتوبوس های شهری در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و با هدف کاهش انتقال بیماری به شهروندان، با همکاری شهرداری شیراز به صورت مستمر و شب هنگام در حال انجام است.

او، در خصوص نحوه ضدعفونی کردن اتوبوس‌های شهری، تصریح کرد: برای افزایش سلامت شهروندان در این اقدام با هماهنگی اداره بهداشت ترکیب لازم برای ضدعفونی و گندزدایی اتوبوس‌های شهری مشخص شد.

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز با اشاره به اینکه رانندگان اتوبوس‌های شهری از گروه‌های دارای بیشترین مواجهه مستقیم با مردم به شمار می‌روند، ادامه داد: با هدف پیشگیری از شیوع بیماری و افزایش سلامت شهروندان اقدام به تهیه و توزیع ماسک، دستکش لاتکس، وسایل پاکسازی و پارچه تنظیف همراه با مواد ضدعفونی کننده بین رانندگان اتوبوس شده است.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.