سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنعانی مقدم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

رای مردم در انتخابات دوم اسفند بسیار پرمعنا بود

فعال اصولگرا گفت: حضور مردم پای صندوق رای دوم اسفند بسیار پر معنا بود، زیرا آنها با احساس مسئولیت پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

حسین کنعانی مقدم دبیرکل حزب سبز در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حضور باشکوه مردم در انتخابات دوم اسفند، گفت: رای مردم در این دوره بسیار پرمعنا بود زیرا با احساس مسئولیت پای صندوق‌های رای حضور پیدا کردند.

او ادامه داد: معتقدم که رای مردم در این دوره کمتر بر پایه احساس و بیشتر بر عقل و منطق استوار بود و عملا انقلاب را بیمه کرد؛ این حضور خط بطلانی بر جنگ روانی ایجاد شده توسط آمریکا بود و مردم برای اینکه نشان دهند انقلابشان را دوست دارند پای صندوق‌های رای حاضر شدند.


بیشتر بخوانید: مردم با حضور خود در انتخابات حماسه آفریدند


کنعانی مقدم افزود: آمریکایی‌ها هم نشان دادند که از یک راهبرد دوگانه پیروی می‌کنند زیرا از سویی حرف از دموکراسی و حضور مردم در سرنوشت خودشان می‌زنند، اما این بار مردم را از حضور در انتخابات منع کردند؛ موضوعی که به خوبی نشان دهنده چهره پنهان آمریکا در پشت نقاب مردم سالاری است.

فعال اصولگرا درباره اولویت‌های مجلس یازدهم،گفت: باید مجلس جدیدی در تراز جمهوری اسلامی شکل بگیرد که  با نفس جدید برای برداشتن گام‌های جدید و موثر در گام دوم مطالبات جدیدی را مورد توجه قرار دهد و یک مجلس سازش ناپذیر، مقاوم و استکبار ستیز تشکیل شود.

او خاطرنشان کرد: اولویت اول مجلس هم باید رسیدگی به مشکلات مردم باشد زیرا این مطالبه اصلی مردم در این انتخابات بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۰۳ ۰۶ اسفند ۱۳۹۸
بسیار