سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل استاندارد البرز:

۵۳۳ بازرسی از تجهیزات تفریحی استان البرز انجام شد

مدیرکل استاندارد البرز گفت: تا نیمه اول بهمن ماه، ۵۳۳ بازرسی از تجهیزات تفریحی استان البرز انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، فتانه شکرالهی ، مدیرکل استاندارد استان البرز گفت :تا نیمه اول بهمن ماه سال جاری ۵۳۳ بازرسی از تجهیزات تفریحی در استان البرز توسط شرکت‌های بازرسی تحت پوشش اداره کل استاندارد انجام شده است.

مدیرکل استاندارد افزود: استاندارد سازی تجهیزات تفریحی مستقر در پارک‌ها، زمین‌های بازی محله‌ای و پارک‌های آبی از اهمیت بسیاری برای سازمان استاندارد برخوردار بوده و این اداره کل با حساسیت بسیار این امر مهم را پیگیری می‌کند.

شکرالهی گفت: بیشترین عدم انطباق‌ها در استان البرز متعلق به تجهیزات موجود در زمین‌های بازی محله‌ای و خانه‌های بازی کودکان بوده که خوشبختانه با حمایت قاطع دستگاه قضایی، امور استاندارد سازی خانه‌های کودک با سرعت در حال پیشرفت بوده، اما استاندارد سازی زمین‌های بازی محله‌ای به دلیل مشکلات خاص شهرداری‌ها در تامین بودجه با کندی صورت می‌گیرد.

او افزود: با تشکیل تیم‌های ویژه از ابتدای اسفند ماه سال جاری تا پایان تعطیلات نوروز کنترل و بازرسی تجهیزات تفریحی با حساسیت کامل پیگیری شده و از شهروندان مسئولیت پذیر خواست تا با تماس با شماره تلفن ۱۵۱۷ گزارش تجهیزات تفریحی غیر استاندارد را به این اداره کل اعلام نمایید.

انتهای پیام / ر. ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.