سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۲۰ درصدی تردد‌های درون شهری در کرمانشاه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از افزایش ۲۰ درصدی تردد‌های درون شهری کرمانشاه از تاریخ ۲۵ بهمن تا ۵ اسفند نسبت ماه گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سرهنگ فضل الله شیری گفت: با توجه به شروع خرید‌های نوروزی، سامان‌دهی پارک‌های حاشیه‌ای، ممنوعیت هرگونه حفاری در شهر، برخورد جدی با توقف‌های دوبله به ویژه در مراکز خرید و شدت عمل در برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف از مهم‌ترین طرح‌های پلیس راهنمایی و رانندگی شهر کرمانشاه در اسفند خواهد بود.

او درباره لزوم اجرای طرح ساماندهی ترافیک کرمانشاه در آستانه نوروز افزود: با مشاهده رشد چند برابری سفر‌های درون شهری، افزایش تقاضای شهروندان جهت استفاده از وسائل حمل و نقل با توجه به ناکافی بودن این امکانات، شلوغی وسایل حمل و نقل عمومی و سو استفاده برخی از رانندگان تاکسی جهت حمل مسافران دربستی از دلایل مهم اجرای این طرح است.

سرهنگ شیری ادامه داد: استفاده بیش از حد از خودرو‌های شخصی و تاثیر این استفاده بر ایجاد ترافیک سنگین و افزایش ساعات اوج ترافیک عصر گاهی از جمله دلایل پیاده‌سازی طرح انضباط ترافیکی در شهر کرمانشاه است.

رئیس پلیس راهور استان گفت: ییش بینی می‌شود در دهه پایانی اسفند ماه میزان افزایش تردد‌های درون شهری نسبت به دهه پایانی بهمن به ۴۰ درصد برسد.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.