سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعطیلی قرائت خانه‌های مهاباد

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهاباد گفت: قرائت خانه‌های عمومی همزمان با تعطیلی ایام مدارس تعطیل اعلام شد.

قادری رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: ‍ نظر به توصیه‌های اکید بهداشتی در شرایط کنونی و ضرورت پیشگیری مناسب از خطر ابتلا به بیماری و به منظور صیانت از سلامت آحاد جامعه، ضمن تشکر از همکاری تمامی دانش اموزان و دانشجویان مرتبط به اطـلاع اعضای کتابخانه عمومی می‌رساند در طــی ایامـی که مـدارس سطح شهرستان مهـاباد تعـطیل می‌باشد، کتابخـانه عمومی هم تعطیل است.

او با اعلام اینکه تمامی قرائت خانه سطح شهر تا پایان هفته جاری (۹۸/۹/۱۲) تعطیل است، افزود: بدیهی است تداوم این وضعیت منوط به بررسی مجدد شرایط و اخذ نظر مراجع ذی‌صلاح خواهد بود و در صورت تعطیل نبودن مدارس کتابخانه هم تعطیل نیست.

قادری اضافه کرد: بیش از ۴۹ هزار و ۵۰۰ جلد کتاب در قالب ۶۰ هزار نسخه در کتابخانه‌های این شهرستان وجود دارد که به منظور ترویج فرهنگ مطالعه در اختیار اعضا قرار می‌گیرد.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهاباد تصریح کرد: نهاد کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی از طریق ارائه منابعی، چون کتاب و نشریه، آموزش و نرم افزار از کتابخانه‌های مشارکتی حمایت می‌کند و ادبیات، فلسفه و روانشناسی، ادیان، علوم اجتماعی، زبان، علوم، هنر و سرگرمی، تاریخ و جغرافیا از جمله موضوعات کتاب‌های موجود در کتابخانه‌های مهاباد است.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.