سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد قاطع با گران‌فروشی و امتناع از عرضه تجهیزات پزشکی در زنجان

مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان با اشاره به اجرای طرح ویژه نظارتی بر داروخانه ها و فروشگاه های عرضه تجهیزات پزشکی گفت:با گران‌فروشی و امتناع از عرضه تجهیزات پزشکی برخورد قاطع می شود.

ممیزی مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجاندر گفتگو خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، از اجرای طرح ویژه نظارتی بر  داروخانه ها و فروشگاه های عرضه تجهیزات پزشکی با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و سوءاستفاده برخی از افراد از این شرایط  خبر داد و گفت: این طرح که از روز گذشته در استان زنجان آغاز شده با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اجرا می شود.
 
او افزود:در پی بازرسی‌های انجام شده صحت گرانفروشی در یکی از واحدهای تولید ماسک احراز شدو  پرونده ای در  این زمینه تشکیل و جهت رسیدگی به شعبه ویژه  این اداره کل ارسال شد.
 
ممیزی همچنین با اشاره به کشف  دو مورد تخلف گرانفروشی در فروشگاه های عرضه تجهیزات پزشکی افزود:با واحدهای داروخانه‌ای، واحدهای عرضه کننده تجهیزات پزشکی و یا واحدهای تولیدی این تجهیزات در استان در صورتی که تخلف گران فروشی و یا اخفا و امتناع از عرضه تجهیزات به قصد گران فروشی یا تبعیض در فروش داشته باشند به طور حتم و قطع برخورد قاطع خواهیم داشت.
 
ممیزی  با اشاره به اینکه بازرسی ها به طور جد از داروخانه ها و فروشگاه های عرضه تجهیزات پزشکی ادامه دارد  یادآور شد: شهروندان هرگونه تخلف وگرانفروشی در حوزه سلامت را سریعا به سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.
 
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.