سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتشار کتاب راهنمای مقدماتی الکتروکاردیوگرام‌های دام کوچک در شهرکرد

کتاب «راهنمای مقدماتی الکتروکاردیوگرام‌های دام کوچک» در شهرکرد چاپ و منتشر شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، کتاب «راهنمای مقدماتی الکتروکاردیوگرام‌های دام کوچک» در شهرکرد چاپ و منتشر شد.

این کتاب ترجمه‌ای است که به همت امین بیغم صادق، غزاله موسی‌پور دهکردی و محمد شادخواست از اعضای هیئت علمی دانشگاه شهرکرد تألیف شده است.

این اثر علمی که مخاطب آن افراد مبتدی اعم از فارغ التحصیلان، دانشجویان دامپزشکی، پرستاران و تکنسین‌ها است، در پنج سرفصل و در ۱۸۸ صفحه در قطع وزیری و شمارگان ۱۰۰۰ نسخه در زمستان ۱۳۹۸ ترجمه و به همت انتشارات جهاد دانشگاهی استان وارد بازار نشر شده است.

این کتاب به نحوی نگارش شده که فهم اصول الکتروکاردیوگرام برای خواننده آسان باشد. همچنین به نحو سودمند، شامل توصیفاتی از یافته‌های بالینی هرآریتمی و این که هر نوع آریتمی هنگام معاینه و گوش کردن چه نوع صدایی خواهد داشت و این که فقدان نبض را چه مواقعی خواهیم داشت، است.

اساتید دانشگاهی و صاحب نظران و مولفان می‌توانند برای مشاوره در خصوص مراحل تالیف کتاب و چاپ آثار خود به دفتر انتشارات جهاد دانشگاهی استان واقع در دانشگاه شهرکرد، جنب دانشکده منابع طبیعی، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مراجعه کرده و یا با شماره ۳۲۳۲۰۳۲۳ یا ۳۲۳۲۰۰۷۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.