سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضدعفونی کردن پایانه ها و اتوبوس های مسافربری در خوزستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از ضدعفونی کردن پایانه‌ها و اتوبوس‌های مسافربری در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامعباس بهرامی‌نیا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با بیان اینکه در پایانه‌های باری استان برخی از اقدامات که شیوع ویروس کرونا را افزایش می‌دهد حذف کرده ایم، گفت: برای نمونه ثبت اثر انگشت در پایانه امام خمینی (ره) که برای برخی از کار‌ها لازم بود دیگر اجبار نیست.

او افزود: برای جلوگیری از ویروس کرونا لازم است تا اقداماتی در پایانه های مرزی، مسافری و اتوبوس‌های بین شهری انجام گردد.

بهرامی‌نیا با اشاره به اینکه دستور العمل‌ها و وظایفی برای دستگاه‌های اجرایی مرتبط با اماکن عمومی ارسال شده است بیان کرد: این ابلاغیه‌ها در خصوص جلوگیری از شیوع کرونا بوده اند تا دستگاه‌ها بر اساس وظایف خود عمل نمایند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان اظهار داشت: در ۲ پایانه مرزی چذابه و شلمچه که مسافر تردد می‌کند، توصیه‌های لازم و بنر‌های اطلاع رسانی جهت جلوگیری از کرونا نصب شده و شست شو و ضد عفونی نیز انجام می‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: متولی پایانه‌های مسافر بری، شهرداری‌ها هستند و قرار است که برای کاهش شیوع ویروس، ضد عفونی و شست شو پایانه‌ها انجام شود. لازم به ذکر است که برای ضد عفونی کردن برخی از سطوح اتوبوس‌ها که بیشتر در معرض دست مردم هستند نیز صحبت‌های لازم با شرکت‌های مسافربری انجام شده است.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.