سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاکسازی معابر مشهد برای مقابله با کرونا

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: ضدعفونی کردن معابر، سرویس‌های بهداشتی و گندزدایی فضا‌های عمومی شهری در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی یعقوبی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: جهت اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع بیماری‌های ویروسی، گندزدایی و ضدعفونی کردن فضا‌های عمومی، معابر و امکانات شهری در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

او ادامه داد: با تاکیدات ویژه، در خصوص جلوگیری از شیوع بیماری‌های ویروسی، هماهنگی لازم جهت اجرای موارد بهداشتی، توسط عوامل حوزه خدمات شهری انجام شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: ضدعفونی کردن ویژه سرویس‌های بهداشتی، وسایل بازی کودکان، زمین‌های ورزشی، نمازخانه‌های پارکها، آسانسور‌ها و پله‌های برقی از جمله مواردی است که در دست اقدام می‌باشد.

یعقوبی با اشاره به اینکه برای جلوگیری از شیوع بیماری‌های ویروسی، در مواردی باید محدودیت‌هایی اعمال شود، افزود: با تدابیری که اندیشیده شد، برخی از مراسمات و همایش‌ها در شهرداری جهت پیشگیری از شیوع بیماری‌های ویروسی لغو شده است و بنا بر لزوم این کار تداوم خواهد داشت.

او ادامه داد:در سطح تمامی مناطق شهر اقدامات ویژه‌ای در خصوص این موضوع با آموزش اکیپ‌های مختلف در حال اجرا می‌باشد و در بازار‌های شهرداری اقداماتی در حال برنامه ریزی است تا مشکلی برای شهروندان عزیز ایجاد نشود.
 
انتهای پیام//ز.ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.