سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرادی: مسئولان سپاهان حتی لیست بازیکنان خود را به ما ندادند

ناظر بازی سپاهان و پرسپولیس گفت: تیمی که می‌خواهد بازی کند باید لیست اسامی بازیکنان خود را بدهد، اما سپاهانی‌ها این کار را نکردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جلال مرادی ناظر بازی سپاهان و پرسپولیس درباره برگزار نشدن این بازی اظهار کرد: اگر بازی سپاهان برابر یک تیم آسیایی بود به نظرتان‌ ای اف سی قبول می‌کرد که یک تیم یک ساعت و نیم دیر به زمین مسابقه بیاید. به هر حال نباید تفاوتی بین بازی‌های داخلی و آسیایی قائل باشیم.  ما ساعت ۱۴ بعد از ظهر اطلاع پیدا کردیم که تیم سپاهان به علت ازدحام جمعیت در مقابل محل اقامت خود قصد آمدن به ورزشگاه را ندارد. بلافاصله ما فرمانده یگان ویژه را به هتل فرستادیم و عوامل نیروی انتظامی هم به مسئله تجمع هواداران در هتل ورود کردند.

او افزود: نیک فر رئیس هیئت مدیره سپاهان هم به رختکن رفت و گفت تیم به داخل زمین بیاید. به هر حال یکی از عوامل تیم سپاهان به بازیکنان می‌گوید که به زمین مسابقه نروند، چون بازی ۳ بر صفر می‌شود. همه کسانی که در ورزشگاه بودند به طور حتم می‌توانند شهادت بدهند که هیچ کدام از اعضای تیم سپاهان به داخل زمین مسابقه نیامدند. من به داوران بازی گفتم که به رختکن بروند و لباس خود را تا ساعت ۱۷:۳۰ در نیاورند و منتظر باشند، اما هیچ یک از بازیکنان سپاهان وارد زمین مسابقه نشد. تیمی که می‌خواهد مسابقه بدهد در راهرو تمرین می‌کند یا داخل زمین؟ تیمی که می‌خواهد بازی کند باید لیست اسامی خود را بدهد، اما سپاهانی‌ها این کار را نکردند.

او ادامه داد: ما لحظه به لحظه اتفاقات هتل محل اقامت باشگاه سپاهان را رصد می‌کردیم. نیروی انتظامی به ما اعلام کرد شرایط برای خروج تیم سپاهان از هتل فراهم است، اما این تیم از محل اقامت خود بیرون نمی‌آید. ما حتی مسیر ورزشگاه نقش جهان را با کمک موتور سواران یگان ویژه اسکورت کردیم تا تیم سپاهان به راحتی به ورزشگاه بیاید.

هیچ کدام از بازیکنان سپاهان در زمین مسابقه نبودند

مرادی بیان کرد: تیم سپاهان ساعت ۱۶:۲۰ به استادیوم آمد. من به فتاحی و قلیچ خانی مسئولان سپاهان گفتم که بازیکنان را به رختکن نفرستند تا تیم پرسپولیس مجاب شود که بازی برگزار می‌شود. متاسفانه آن‌ها گوش ندادند و به رختکن رفتند و فتاحی سرپرست سپاهان ساعت ۱۷ به من گفت که آماده بازی هستند، اما هیچ کدام از بازیکنان این تیم در زمین مسابقه نبودند.

سپاهانی‌ها با رفتن به استانداری خواستار لغو بازی با پرسپولیس شدند

مرادی بیان کرد: من ساعت ۱۴:۳۰ به معاون باشگاه سپاهان که در ورزشگاه حضور داشت بیان کردم که تیمشان به ورزشگاه نیامده است و زحمت بکشد آن‌ها را راضی کند تا به این مسابقه بیایند. مسئولان تیم سپاهان به استانداری رفته بودند تا بازی با پرسپولیس را لغو کنند. سپاهان تیم میزبان بازی بود و مگر می‌شود که میزبان یک ساعت و نیم دیر به زمین مسابقه بیاید.


بیشتر بخوانید: کمیته انضباطی درباره دیدار سپاهان پرسپولیس تصمیم می‌گیرد


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.