سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسافری با علایم کرونا در فرودگاه تبریز قرنطینه نشده است

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی با بیان این‌که تاکنون مسافری با علایم کرونا قرنطینه نشده است، گفت: تمامی مسافران خارجی حین ورود به فرودگاه شهید مدنی تبریز معاینه شده و کارت سلامت دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،محمد حاجی پور مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی اظهار کرد: مسافران داخلی نیز به صورت موردی تست می‌شوند؛ به عنوان مثال در صورتی که فرد غیرعادی مشاهده شود، تحت کنترل ویژه برای مقابله با شیوع احتمالی ویروس «کرونا» قرار می‌گیرد.

او با بیان این‌که هیچ مشکلی در خصوص پرواز‌های هواپیما‌های فرودگاه تبریز به علت کرونا ویروس وجود ندارد، ادامه داد: تمامی پرواز‌های ورودی و خروجی (داخلی و خارجی) از فرودگاه شهید مدنی تبریز انجام شده و حتی پیش بینی می‌شود که در ایام نوروز شاهد افزایش پرواز‌ها از تبریز باشیم.

او با بیان این‌که رزرو بلیط فرودگاه شهید مدنی تبریز متوقف نشده است، بیان کرد: در حال حاضر پرواز‌ها به مقصد باکو و استانبول نیز برقرار است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۴۹ ۰۵ اسفند ۱۳۹۸
باسلام لطفا شهرهایی که ناقل ویروس و دارای ویروس هستن قرنطینه کنید هم برای جلوگیری از شیوع شهر به شهری دیگر هم برای اطمینان مردم ودوری از استرس روانی واز همه مهمتر برای درمان سریع تر . باتشکر