سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داروخانه‌های آذربایجان شرقی زیر ذره بین تعزیرات

مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: داروخانه‌ها و عرضه کنندگان لوازم پزشکی زیر ذره‌بین گشت‌های تعزیرات حکومتی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،  یوزباشی مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: داروخانه‌ها و عرضه کنندگان لوازم پزشکی زیر ذره‌بین گشت‌های تعزیرات حکومتی هستند.

 یوزباشی افزود: در پی افزایش مراجعه شهروندان برای تهیه ماسک و مایع ضدعفونی کننده به داروخانه‌ها و مراکز عرضه لوازم بهداشتی و پزشکی و مواجه شدن با پاسخ منفی برخی از آن‌ها و یا افزایش بی رویه قیمت کالا‌های ذکر شده توسط برخی سودجویان فرصت طلب، دیروز گروه مشترکی از بازرسان دانشگاه علوم پزشکی و شعبه سیار تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

او گفت: در بازرسی این گروه مشترک از داروخانه‌ها و عرضه کنندگان لوازم پزشکی مقادیر زیادی ماسک دپو شده در انبار داروخانه و عدم عرضه آن به مشتریان کشف و برای برخی داروخانه‌های متخلف از بابت گرانفروشی پرونده تشکیل شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گفت: در بازرسی‌های انجام شده ۳ واحد داروخانه و یک انبار به لحاظ عدم عرضه کالا به علت موجود بودن آن در داخل مغازه به دستور شعبه سیار پلمب شدند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.