سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیروانی: به ما گفته اند بازی مقابل سپاهان با ۳۰ دقیقه تاخیر برگزار خواهد شد

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: به ما گفته اند که دیدارمان مقابل سپاهان از ساعت ۱۶:۴۵ برگزار خواهد شد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس،  افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران اظهار داشت: ما زودتر از موعد مقرر در ورزشگاه حضور پیدا کردیم. طبق قانون باید ۹۰ دقیقه قبل از شروع مسابقه در ورزشگاه حضور پیدا می‌کردیم و سوت بازی باید در ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه زده می‌شد، اما هنوز از تیم حریف خبری نیست. قانون می‌گوید؛ نهایت امر، نیم ساعت بعد از زمان اعلام شده، باید بازی شروع شود. سوال من این است که آیا در ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه سوت شروع بازی زده می‌شود.

او افزود: الان از ما خواستند تیم ما با تاخیر برای گرم کردن وارد زمین شود. اگر قرار بود تیم حریف دیر بیاید، باید به ما هم می‌گفتند. چرا پرسپولیس باید زودتر به ورزشگاه بیاید و بعد منتظر بنشینید که ببینید تیم میزبان می‌آید یا نه؟ اینجا که لیگ دسته ۵ نیست، لیگ برتر است.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: همه قانون را می‌دانند. سوت شروع بازی باید در ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه زده شود. آیا این اتفاق می‌افتد؟

وی خاطرنشان کرد: همین دیشب من در جلسه هماهنگی بر سر این که سهمیه هواداران پرسپولیس باید ۷ هزار نفر باشد، دعوا کردم. ما هم استقبال می‌کنیم که تماشاگران بیایند، ولی این بیماری را که کسی به عمد نیاورده است. برای سلامت هواداران و ورزشکاران است. برای سلامت همه مردم یک تصمیم گرفته‌اند. این رفتار نباید باب شود. چند روز دیگر هم ما در تهران بازی داریم.

پیروانی در پایان گفت: وظیفه من نیست که با مقام‌های سپاهان صحبت کنم. من باید تیم را در موعد مقرر به ورزشگاه می‌آوردم. باید جوابگو باشم. هر کسی باید مسوولیت کار خودش را قبول کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.