سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور بیانیه از استانداری خراسان رضوی به منظور پیشگیری از کرونا

استانداری خراسان رضوی به منظور حفظ سلامت آحاد مردم این استان و پیشگیری از بیماری کرونا بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در این بیانیه با تشکر از حضور حماسی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و آرزوی توفیق در آستانه سال نو آمده است: نظر به ضرورت پیشگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت آحاد مردم استان، ستاد ویژه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و مهد‌های کودک برای ضد عفونی مراکز عمومی، ادامه فرایند آموزش عوامل دست‌اندرکار و خدمات رسان و توجه به رفع دغدغه‌های فکری والدین، روز‌های دوشنبه لغایت چهارشنبه این هفته تعطیل است.

در این بیانیه آمده است: این تعطیلات صرفا مربوط به کلاس‌های درس بوده و بخش اداری و ارائه خدمات عمومی کماکان فعال و آماده پاسخگویی خواهند بود.

 تاکنون هیچ مورد تایید شده از بیماری کرونا در استان خراسان رضوی مشاهده نشده و ضمن آماده باش دستگاه‌های مسئول، تمام مراکز، دانشگاه‌ها و ارگان‌های دخیل با تجهیزات و امکانات کافی، آماده خدمت رسانی هستند.

در این بیانیه به رعایت نکات بهداشتی، به ویژه شست و شوی مدام دست‌ها با مواد ضد عفونی کننده و صابون و خودداری از سفر‌های غیر ضروری،  تاکید شده است.

در این بیانیه آمده است: مرجع رسمی هرگونه اطلاع‌رسانی، پاسخگویی و ابلاغ تصمیمات و سخنگوی ستاد ویژه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

اقدامات پیشگیرانه و تهیه تجهیزات پزشکی در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای مقابله با بیماری کرونا انجام شده و هم اکنون، بیمارستان‌های امام رضا (ع) و قائم (عج) و همچنین بیمارستان‌های کودکان "اکبر" و "شیخ" در مشهد برای درمان بیماران احتمالی مبتلا به کرونا به طور اختصاصی در نظر گرفته شده است.
 
انتهای پیام//ف.غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.