سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل کمیته امداد اردبیل:

جشن نیکوکاری ۱۴ اسفند ماه در اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: جشن نیکوکاری ۱۴ اسفند ماه در استان اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین دشتی، مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه جشن نیکوکاری سال ۹۸، در روز‌های ۱۴، ۱۵ و ۱۶ اسفند ماه برگزار می‌شود، گفت: این جشن، چهارشنبه ۱۴ اسفند ماه در مدارس سراسر استان، پنجشنبه ۱۵ اسفند ماه در پایگاه‌ها و میادین اصلی شهر و جمعه ۱۶ اسفند ماه در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار خواهد شد.

او با اشاره به اینکه ضرورت دارد شاهد حمایت رسانه‌ای و همه‌جانبه در «جشن نیکوکاری» باشیم، افزود: درصدد هستیم ضمن تأمین نیاز‌های اساسی اقشار آسیب‌پذیر، روحیه شادابی و همبستگی اجتماعی در بین آحاد مختلف جامعه را نیز افزایش دهیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل تصریح کرد: همواره شاهد همکاری صداوسیما در برنامه‌های مختلف کمیته امداد برای یاری‌رسانی به نیازمندان هستیم.

دشتی با اشاره به اینکه صداوسیمای مرکز اردبیل امسال اقدامات مناسبی در زمینه ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری داشته است، بیان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته شاهد همکاری مضاعف در «جشن نیکوکاری» خواهیم بود.

او با اعلام اینکه خیران اردبیلی بیش از پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در جشن نیکوکاری سال گذشته به نیازمندان استان کمک کرده بودند، بیان کرد: همواره شاهد افزایش کمک‌های مردمی به اقشار آسیب‌پذیر هستیم که امید است امسال نیز با حضور چشمگیر نیکوکاران در جشن نیکوکاری، یاری‌رسانی هرچه بیشتر به محرومان را مشاهده کنیم.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه در جنگ اقتصادی که اکنون خانوار بی‌بضاعت جامعه را در بر گرفته نیازمند کمک‌رسانی هرچه بیشتر به آن‌ها هستیم، افزود: جشن نیکوکاری فرصتی خاص و استثنایی است تا در این شرایط سخت بتوانیم بخش مهمی از نیاز‌های اساسی خانوار تحت حمایت و افراد نیازمند جامعه را برطرف کنیم.

دشتی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن نیکوکاری در سال‌جاری صورت گرفته است، گفت: افزایش همکاری‌ها می‌تواند حضور مردمی در جشن نیکوکاری را پررنگ‌تر کرده و همبستگی اجتماعی را در بین آحاد مختلف مردم رقم بزند.

او با بیان اینکه از تمامی خیران و نیکوکاران خواستاریم همیار کمیته امداد استان اردبیل در دستگیری از نیازمندان باشند، اعلام کرد: همکاری‌های همه جانبه به ریشه‌کن شدن فقر و محرومیت از جامعه و همچنین توانمندی محرومان خواهد انجامید.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.