سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل مقصد ارزان سفر برای مسافران نوروزی است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: خدمات ارزان و با کیفیت ویژه مسافران نوروزی در استان اردبیل تدارک دیده شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: استان اردبیل همه ساله یکی از مقاصد اصلی سفر‌های نوروزی قلمداد می‌شود که برای نوروز ۹۹ تمهیدات ویژه جهت جذب و ماندگاری مسافران پیش‌بینی شده است.

او افزود: با آماده باش تمامی تاسیسات گردشگری، مراکز اقامتی و زیرساخت‌های استان، علاوه بر اینکه قیمت تمام شده سفر در اردبیل پایین است، تخفیفات ویژه نیز پیش‌بینی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: بیش از ۲ هزار جاذبه طبیعی و فرهنگی در سطح استان وجود دارد که می‌تواند پاسخگوی تمامی سلایق باشد و گردشگران از سراسر ایران با جاذبه‌های جدید در اردبیل آشنا شوند.

فلاحی افزود: جاذبه‌های دست ساز هیجانی از جمله پل‌های معلق مشگین شهر و هیر، زیپ لاین دریاچه شورابیل، مشگین شهر و لاهرود، دره نوردی و غار نوردی از جاذبه‌های جدید در استان اردبیل است.

او گفت: آبشار‌های گرمی و مشگین شهر، دریاچه گیلارلو گرمی، تنها دریاچه درون شهری طبیعی شورابیل و سواحل رود ارس و قزل اوزن از جاذبه‌های آبی کمتر شناخته شده اردبیل است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همچنین به جاذبه‌های باستانی و تاریخی اشاره کرد و افزود: بقاع تاریخی، پل‌های تاریخی و خانه‌های تاریخی در شهر اردبیل، بازار سرپوشیده، جمعه مسجد به عنوان بزرگ‌ترین مسجد تاریخی شمال غرب کشور، سایت باستانی شهریئری مشگین شهر و حمام‌های تاریخی به همراه موزه‌ها جاذبه‌های شاخص تاریخی این استان است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.