سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از ۴ سامانه پدافند هوایی جدید یمن

رئیس شورای عالی سیاسی یمن در بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های دفاعی این کشور از چهار سامانه پدافند هوایی جدید ارتش یمن رونمایی و اعلام کرد جزئیات و تصاویر آن‌ها به زودی منتشر می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن امروز (یک‎شنبه) از چهار سامانه پدافند هوایی به نام‌های ثاقب ۱، ثاقب ۲، ثاقب ۳ و فاطر یک که به دست نیرو‌های یمنی ساخته و به روز رسانی شده‌اند، رونمایی کرد.

وی در نمایشگاه پدافند‌های هوایی از نمونه‌های این پدافند‌های هوایی که آزمایش موفقت آمیزی داشتند بازدید کرد.

المشاط در این نمایشگاه گفت: از تلاش‌های وزارت دفاع و ستاد کل نیرو‌های مسلح در عرصه‌های مختلف نظامی در جهت پاسخ به نیاز‌های نبرد کنونی و بازدارندگی متجاوزان قدردانی می‌کنم.

وی افزود این موفقیت ویژه در عمل به وعده عبد الملک بدر الدین الحوثی، فرمانده انقلاب یمن برای تقویت و ارتقای توانایی‌های دفاعی و تأکیدی بر این است که سال ۲۰۲۰ میلادی سال تقویت دفاع هوایی خواهد بود.

المشاط تاکید کرد سامانه‌های جدید مسیر نبرد کنونی را تغییر خواهد داد و مقدمه‌ای برای سامانه‌های دفاعی پیشرفته‌تر و کارآمدتر برای مقابله با اهداف هوایی دشمن خواهد بود.

یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن نیز اعلام کرد جزئیات و تصاویر دستاورد‌های جدید دفاعی یمن را عصر امروز منتشر خواهد کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.