سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهنازی: بازی سخت و دشواری در ورامین داریم / هر ۲ تیم به برد نیاز دارند

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: بازی با شهرداری ورامین در چارچوب رقابت های لیگ برتر حساس خواهد بود، زیرا هر ۲ تیم در جایگاه اول و دوم قرار دارند.

ناصر شهنازی سرمربی تیم والیبال سایپا در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین شرایط این تیم در آستانه بازی سخت و دشوار برابر شهرداری ورامین در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور گفت: با توجه به جایگاه ۲ تیم در جدول رده‌بندی این بازی بسیار حساس و دشوار خواهد بود، زیرا قرار است تیم‌های اول و دوم رده‌بندی به مصاف یکدیگر بروند. امیدوارم این بازی بسیار زیبا دنبال شود، زیرا هر ۲ تیم هم نیاز دارند تا با توجه به شرایطشان و حفظ جایگاه برنده این بازی باشند.

او در ادامه و در خصوص این مسئله که تیمش موفق شده بود در دور رفت رقابت‌های لیگ برتر نخستین شکست شهرداری ورامین در این فصل را رقم بزند بیان داشت: ما توانستیم در دور رفت این تیم را شکست دهیم، اما بازی در ورامین شرایط متفاوتی دارند ما تلاش کردیم به خوبی تمرین کنیم و امیدوارم بتوانیم بهترین نمایش و بهترین امتیاز را هم به دست آوریم.

سرمربی تیم والیبال سایپا در پاسخ به این سوال که آیا برای این دیدار بازیکنی از تیمش با مشکل مصدومیت رو به رو است یا خیر عنوان داشت: رضا صفایی به دلیل آسیب‌دیدگی که داشت نمی‌تواند در بازی فردا تیم ما را همراهی کند، او در حال بدنسازی است، اما خوشبختانه بقیه بازیکنان در خدمت تیم هستند و با مشکل خاصی هم روبرو نیستند.

او در پایان و در خصوص این سوال که آیا ممکن است با توجه به شرایط لیگ آسیب‌دیدگی بازیکنان بالاتر برود گفت: امسال به خاطر شرایطی که تیم ملی داشت بازی‌ها به صورت فشرده برگزار شد و ما هر هفته شاهد برگزاری دور رقابت در روز‌های یکشنبه و چهارشنبه هستیم همین مسئله می‌تواند میزان آسیب دیدگی را بالا ببرد، اما خوشبختانه تیم ما شاید تنها تیمی بود که بازیکنان زیادی جذب کرد تا در فصل با این مشکل روبرو نشود ما مقابل شهروند اراک هم از بازیکنان جوانمان استفاده کردیم ، امیدوارم ملی‌پوشان هم در این راه دچار آسیب‌دیدگی و مشکلی نشود، اما به هر صورت ورزش حرفه‌ای ممکن است آسیب دیدگی هم در پی داشته باشد.

ناصر شهنازی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات سالن هیئت والیبال تهران برطرف شده است عنوان داشت: یک سری مشکلاتی بود که خوشبختانه حل شد و ما توانستیم در مقابل شهروند اراک در این سالن میزبانی خود را انجام دهیم، اما اگر باز هم این مشکلات وجود داشته باشد قطعا علیرغم میل باطنی مجبور هستم که در آن رابطه صحبت کنم، اما حالا تعامل خوبی میان باشگاه و هیئت والیبال تهران وجود دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.