سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورودسامانه بارشی از روز دوشنبه به استان اصفهان

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان گفت:سامانه بارشی از روز دوشنبه وارد استان اصفهان می‌شود که فعالیت آن از مناطق غربی استان آغاز خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آسیه آقایی کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به پایداری جوی در ۲۴ ساعت آینده، اظهار کرد: غبار محلی و افزایش غلظت آلاینده‌ها را در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان در این مدت شاهد خواهیم بود؛ همچنین وضعیت جوی سایر مناطق استان نیز به صورت صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

او افزود: سامانه بارشی از روز دوشنبه وارد استان اصفهان می‌شود که فعالیت آن از مناطق غربی استان آغاز خواهد شد و در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در بسیاری از مناطق بارش‌های رگباری و رعد و برق و در ارتفاعات غرب استان بارش برف را شاهد خواهیم بود.

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، اضافه کرد: خوروبیابانک با دمای ۲۱ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای هشت درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

آقایی گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۶ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به یک درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: وضعیت هوا ، هواشناسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.