سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی به بهره برداران خراسان جنوبی

حدود ۱۷ میلیارد تومان تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی به بهره برداران خراسان جنوبی پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: بهدانی  مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان گفت:  ردیف اعتباری تخصیص یافته به استان برای مکانیزاسیون کشاورزی را ۳۷ میلیارد تومان است.

او با اشاره به اینکه از این رقم ۱۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به متقاضیان پرداخت شده است ، افزود: این اعتبار برای خرید کمباین، تراکتور و دستگاه‌های کارنده مورد استفاده قرار گرفته است،.

بهدانی ادامه داد: این مقدار اعتبار به ۴۴۰ پرونده برای خرید ماشین آلات و یا توسعه و مکانیزه شدن دستگاه‌ها و ماشین آلات پرداخت شد.

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: از آغاز امسال تاکنون هزار فقره پرونده برای دریافت بیش از ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به بانک عامل معرفی شدند.

او با بیان اینکه  این تسهیلات ۱۵ درصد با بازپرداخت ۵ ساله به متقاضیان پرداخت می‌شود اظهار کرد: بهره برداران علاوه بر خرید ماشین آلات و دستگاه‌ها می‌توانند برای توسعه و مکانیزه کردن دستگاه‌ها نیز از تسهیلات بهره‌مند شوند.

بهدانی گفت: توسعه مکانیزاسیون برای کاهش هزینه‌های تولید و کاهش استفاده از نیروی انسانی و افزایش ضریب مکانیزاسیون انجام می‌شود.

انتهای پیام / ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.