سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ:

پایداری و امنیت کامل شبکه توزیع برق تهران در زمان برگزاری انتخابات

صبوری گفت: با حضور مؤثر نیروهای عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در شعب اخذ رأی سطح پایتخت، شبکه توزیع برق تهران در طول مدت برگزاری انتخابات در پایداری و امنیت کامل بود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین صبوری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: به‌منظور اطمینان از ارائه خدمات مناسب در حوزه برق در طول مدت برگزاری انتخابات، معاونان و مدیران ستادی و مدیران مناطق ۲۲ گانه برق نیز در طول مدت جمع‌آوری آرای شهروندان، در حوزه کاری خود، حضور داشته و بر روند تأمین برق شعب اخذ رأی نظارت داشتند.

او همچنین با اشاره به تعداد قابل توجه شعب اخذ رأی و همچنین وجود ملاحظات خاص امنیتی و سیاسی در پایتخت و اهمیت دو چندان تأمین برق مورد نیاز شعب و جلوگیری از بروز خاموشی‌های ناخواسته، عنوان کرد: با تلاش‌های انجام شده از مدت‌ها پیش از برگزاری انتخابات و استقرار خودرو‌ها و نیرو‌های عملیاتی و حضور کامل مدیران و کارکنان در روز برگزاری انتخابات، شاهد شبکه برقی پایدار و عدم وقوع خاموشی در شعب در تمام مدت اخذ آرا بودیم.


بیشتر بخوانید:روشنایی معابر پایتخت استاندارد است/مردم خاموشی‌های سطح شهر را اطلاع دهند


بر اساس این گزارش، همایون حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی ضمن برقراری تماس تلفنی با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از اقدامات انجام شده در راستای ارائه خدمات حوزه برق به شعب اخذ رأی قدردانی کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.