سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی اتوبوس‌های گردشگری در نوروز ۹۹

معاون سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه گفت: نوروز ۹۹ اتوبوس‌های گردشگری برای ارائه خدمات به گردشگران راه اندازی می‌شود.

حیدری معاون سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه در گفت گو با خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، با اشاره به تشکیل کارگروه  برنامه ریزی برای ایام نوروز بیان کرد: اولین جلسه بهمن ماه برگزار شد و مصوبات در کار گروه در حال اجرا است.

او افزود: سال گذشته در بحث خودروهای گردشگری چند دستگاه ون در تاق بستان مستقر شدند که به صورت رایگان  گردشگران را  به مراکز تفریحی و اثار باستانی می بردند و و بعد به تاق بستان بر می گردند.

حیدری ادامه داد: در سال 99 نیز  علاوه بر ون ها دو اتوبوس گردشگری نیز راه اندازی می شود که وی ای پی هستند و با آرم مشخص  به مسافران نوروزی خدمات ارائه می دهند.

او افزود: کلاس های آموزشی نیز ویژه نوروز برای رانندگان برگزار می شود  که  برای رانندگان فرودگاه و پایانه ها و خودروهای ویژه   با استفاده از مدرسین کارشناس میراث فرهنگی  استفاده می شود.


حیدری بیان کرد:  رانندگان در نوروز نیز لباس های متحد الشکل خواهند داشت و نظافت خودروها به صورت رایگان در ایام نوروز  انجام خواهد شد.

معاون سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه  گفت: تاکسی راهنما نیز برای مسافرین نوروزی در ورودی شهرها مستقر می شوند تا  مسافران را به محل اسکان خود هدایت کنند.

او به برنامه ریزی برای  جا به جایی  مسافران در جمعه پایان سال گفت: تاکسی ها و اتوبوس ها  از میدان آزادی به میدان شهدا  و میدان مسکن به میدان شهدا مستقر می شوند و هم چنین در خود محوطه آرامستان ها نیز خودروهایی در نظر گرفته شده تا افراد ناتوان و سالمند را جابه جا کنند.

انتهای  پیام/ز

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.