سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدردانی از حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند در پیامی از حضور پرشور و حماسی مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند در پیامی از حضور پرشور و حماسی مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی کرد.

متن کامل پیام به شرح ذیل است:

حضور گسترده، باشکوه و آگاهانه مردم ولایتمدار، مهربان و متدین شهرستان زرند در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نشان از عشق و علاقمندی به ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و پای بندی به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

این حضور گسترده، باشکوه و آگاهانه آحاد مختلف مردم باعث مباهات، نماد اتحاد، انسجام و قدرشناسی از شهیدان سرافراز بویژه سردار حاج قاسم سلیمانی، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و اعتقاد عمیق و دلبستگی وافر به مکتب اسلام بوده که یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب و اسلام را به همراه داشته است.

اینک که به فضل الهی انتخابات با حضور گسترده مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه برگزار شد، خود می‌تواند به عنوان پشتوانه محکمی باشد تا با تمام توان در پیشبرد اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشت.

امید است در چهار سال پیش رو در راه تحقق اهداف اقتصادی، فرهنگی و سیاسی نظام اسلامی در سایه رهنمود‌های مقام معظم رهبری بیش از پیش تلاش شود.

مجددا حماسه حضور مردم را به امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری، و سرکار خانم عفت شریعتی منتخب مردم مومن، آگاه و انقلابی شهرستان‌های زرند و کوهبنان تبریک می‌گویم و از زحمات و تلاش‌های ایثارگرانه دست اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از هیات‌های اجرایی، نظارت، بازرسی، نیرو‌های امنیتی و انتظامی و … تقدیر و تشکر بعمل می‌آورم.

از داوطلبانی که پیروز نشدند هم درخواست مینمایم به رقبای خود تبریک بگویند و زمینه خدمت برای خود و آن‌ها را فراهم نمایند.

همچنین طرفداران کاندیدای منتخب اگر می‌خواهند جشنی برپا کنند اصول و ارزش‌های اخلاقی را نیز در این جشن‌ها رعایت کنند.

سید مهدی قویدل
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.