سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدردانی استاندار گیلان از حضور پر شور مردم در انتخابات

استاندار گیلان از مشارکت موثر مردم در انتخابات مجلس یازدهم قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  ارسلان زارع، استاندار گیلان با قدردانی از مشارکت موثر مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و افرادی که زمینه این حضور را فراهم کردند، قدردانی کرد.

او افزود: براساس برنامه ریزی‌های خوب انجام شده، همزمان با شروع فرآیند رأی گیری در کشور، اخذ آراء در ۲ هزار و ۵۵۹ شعبه ثابت و سیار شهری و روستایی استان و یک شعبه ویژه اقلیت‌های مذهبی در شهرستان انزلی انجام گرفت.

استاندار گیلان، با یادآوری اینکه فرآیند اخذ آراء در مناطق روستایی تا ساعت ۲۲ دیشب به پایان رسید، گفت: در مناطق شهری پایان روند رأی گیری ساعت ۲۳ بود و افراد حاضر در شعب به داخل هدایت می‌شوند تا رأی خود را به صندوق بیاندازند.

ارسلان زارع، با بیان اینکه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان در امنیت و سلامت کامل برگزار شد، افزود: از همکاری و مشارکت موثر مردم همیشه در صحنه، خونگرم، آگاه و شریف استان قدردانی و تشکر می‌کنم.

او، با اشاره به اینکه براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته تمامی عوامل اجرایی اعم از نمایندگان فرمانداران، اعضای شعب، بازرسان، عوامل تدارکات و پشتیبانی، رانندگان، محافظان صندوق و انتظامات و عوامل نظارتی در مجموع ۴۵ هزار نفر در شعب اخذ رأی حضور مستمر داشتند، گفت: نگرانی‌هایی از بابت شبکه ارتباطی و مواصلاتی داشتیم که با تلاش‌های صورت گرفته، همه شعب اخذ رأی اعم از شهری و روستایی توانستند آنلاین باشند و ارتباط شبکه‌ای با مراکز کشور اتفاق بیافتد.

استاندار گیلان افزود: از همه مردم، هیأت‌های اجرایی و نظارتی، دستگاه قضایی، فرمانداران، بخشداران، اعضای شعب، محافظان و انتظامات، نیرو‌های انتظامی، سپاه پاسداران، بسیج، تدارکات، اصحاب رسانه، خبرنگاران و مطبوعات محلی که در فرآیند رأی گیری تلاش موثر کردند؛ تشکر می‌کنم.

زارع، با قدردانی از نامزد‌های انتخاباتی که زمینه حضور و شور انتخاباتی را فراهم کردند، گفت: از کسانی که موجب تشویق و ترغیب مردم برای حضور در انتخابات شدند اعم از نماینده، ولی فقیه در گیلان، ائمه جمعه، متنفذان، نخبگان، احزاب و فعالان گروه‌های سیاسی، اصحاب هنر و نویسندگان نیز قدردانی می‌کنم.

او تصریح کرد: ممکن است گمانه زنی‌ها و پیش بینی‌هایی از سوی تعدادی از هواداران نامزد‌های انتخاباتی قبل از اعلام رسمی نتایج از سوی رئیسان حوزه‌های انتخابیه صورت گیرد که انتظارم از مردم این است هرگز به شایعات توجه نکنند و رسانه‌ها نیز به انعکاس اخبار نتایج را صرفاً از ستاد انتخابات دنبال کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.