سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار سمنان:

۸ جلسه آموزشی برای مجریان انتخابات سمنان برگزار شد

سید عباس دانایی گفت: هشت نشست آموزشی ویژه دست اندرکاران انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان سمنان برگزار شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید عباس دانایی فرماندار سمنان در حاشیه بازدید از شعبات رأی‌گیری در شهرستان سمنان گفت: چهار جلسه آموزشی ویژه عوامل اجرایی انتخابات، سه نشست برای نمایندگان ویژه فرماندار و یک نشست آموزشی نیز برای مجموع دست اندکاران و متصدیان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سطح حوزه انتخابیه سمنان برگزار شده است.

او با بیان اینکه نمایندگان فرماندار و ناظران برای تحویل صندوق و ملزومات انتخابات از ساعت ۵:۳۰ دقیقه بامداد صبح امروز به فرمانداری سمنان مراجعه و صندوق‌ها را تحویل گرفتند، بیان کرد: فرایند اجرایی انتخابات از موعد مقرر تا کنون بدون خلل در حال برگزاری است.

فرماندار سمنان گفت: با همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی، ۲۴۰ وسیله نقلیه برای استفاده در شعب اخذ رأی تأمین شده که از این تعداد ۳۲ دستگاه به مهدی شهر و ۲۱ دستگاه به سرخه اختصاص یافته است.

دانایی با بیان اینکه در شهرستان سمنان دو هزار و ۴۶۰ نفر مستقیماً در جریان برگزاری انتخابات، به عنوان عوامل اجرایی همکاری دارند، بیان کرد: از ۱۳۶ شعبه اخذ رأی در شهرستان سمنان، ۵۵ شعبه در مدارس و ۳۰ شعبه در مساجد و تکایا قرار دارد.

انتهای پیام / ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.