سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور پرشور مردم زرند از ساعات آغازین انتخابات

همزمان با آغاز رای گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان زرند در 116شعبه اخذ رأی آغاز شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  امروز مردم حماسه ساز شهرستان زرند و مناطق ریحان‌شهر ، یزدان آباد و شهر خانوک با حضور پرشور خود در این دوره از انتخابات ندای رهبر معظم انقلاب را لبیک گفتند و بار دیگر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشاندند.

مردم انقلابی شهرستان زرند اعم از زن و مرد ، پیر و جوان با اگاهی از شرایط موجود در راستای معنویات مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر بویژه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی بار دیگر با حفظ وحدت و انسجام و انتخاب آگاهانه و هوشمندانه خود در این دوره از انتخابات توطعه های دشمنان را نقش بر آب کردند .

رای اولی ها هم که به شعبه اخذ رای حضور یافتند پس از انداختن رای در صندوقها نام خود را جز پیشتازان حماسه سیاسی در دفتر ایزد منان ثبت و ضبط کردند و کودکان زرندی نیز به همراه والدین خود در این رای گیری حضور پیداکردند و رای والدین خود را به صندوق انداختند .

تبلیغات پرشور کاندیداها قبل از رای‌گیری نوید بخش حضور پررنگ مردم در صحنه انتخابات بود و به کوری چشم دشمنان در حال حاضر شاهد حضور حماسی مردم در کنار صندوقهای اخذ رای هستیم و خوشبختانه با این شور و اشتیاقی که در مردم شهرستان زرند مشاهده میشود این حماسه در تاریخ ماندگار خواهد شد .

در شهرستان زرند 116صندوق ثابت و سیار در نظر گرفته شده و بیش از 3هزار 500نفر کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند و از بین 12نامزد انتخاباتی حوزه انتخابیه شهرستانهای زرند و کوهبنان یک نفر به مجلس شورای اسلامی راه میابد.

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه ، و اعضا شورای تامین شهرستان زرند در اولین ساعات رای گیری ای خود را به صندوق انداختند و برلزوم مشارکت حداکثری در این دوره انتخابات تاکید کردند .

انتهای پیام/س

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.