سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار شهرستان قروه:

انتخابات مظهر و تجلی اراده مردم است

فرماندار شهرستان قروه انتخابات را مظهر و تجلی اراده مردم دانست وگفت: بعد از گذشته چهار دهه از پیروزی انقلاب این رویداد مهم و سرنوشت ساز همچنان با حضوربا شکوه مردم در کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حسین الماسی امروز جمعه در یکی شعب اخذ رأی شهرستان قروه گفت: اقدامات و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه در حوزه‌های انتخابیه قروه و دهگلان انجام شده و این انتخابات در کمال امنیت و مشارکت خوب مردم در حال برگزاری است.

او از تعیین ۱۷۸ شعبه اخذ رأی برای حوزه انتخابیه قروه و دهگلان خبردادو افزود: ازاین تعداد شعب، ۱۰۸ شعبه در شهرستان قروه و ۷۰ شعبه هم در شهرستان دهگلان وجود دارند.

الماسی بیان کرد: از تعداد ۱۰۸ شعبه در سطح شهرستان قروه ۶۴ شعبه ثابت و ۴۴ شعبه سیار هستند که شامل ۱۷ شعبه در بخش چهاردولی، ۱۲ شعبه در بخش دلبران، ۲۲ شعبه در بخش سریش آباد و در قروه و بخش مرکزی هم ۵۷ شعبه تعیین شده اند.

فرماندار قروه همچنین از تعداد ۳۰ شعبه ثابت و ۴۰ شعبه سیار از ۷۰ شعبه در شهرستان دهگلان مربوط به دو بخش بلبان آباد و مرکزی دهگلان خبر داد.

الماسی تعداد واجدین شرایط در شهرستان‌های قروه و دهگلان را ۱۰۵ هزار و ۳۰۰ نفر اعلام و اضافه کرد: ۵۲ هزار و ۸۰۰ نفر از این تعداد را آقایان و ۵۲ هزار و ۶۰۰ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند، ضمن اینکه پنج هزار و ۵۵۰ نفر از واجدین شرایط رای اولی‌ها هستند.

او  یادآور شد: بیش از سه هزار نفر از عوامل اجرایی کار برگزاری انتخابات را در شعب اخذ رای این ۲ شهرستان برعهده دارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.