سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هر رای، تیری در چشم آمریکایی‌ها است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: هر رای مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، تیری در چشم آمریکایی‌ها، صهیونیستی‌ها و عوامل آن‌ها در داخل کشور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  سردار غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز دوم اسفندماه در حاشیه حضور در حسینیه ثارالله استان کرمان در جمع خبرنگاران گفت: حضور مردم استان کرمان در انتخابات مجلس شورای اسلامی، یک حضور گسترده، قوی و با شکوه خواهد بود.

او افزود: هر رای مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، تیری در چشم آمریکایی‌ها، صهیونیستی‌ها و عوامل آن‌ها در داخل کشور خواهد بود.

سردار ابو حمزه با تاکید بر اینکه این تیر باید به موقع و سر زمان خودش از سوی ملت ایران شلیک شود تصریح کرد: اعتقاد داریم حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، یک حضور حداکثری خواهد بود و با توجه به شرایط این دوره و توطئه‌های دشمنان از یک سو و از طرفی با توجه به شهادت سردار سلیمانی و احساس تکلیف و وظیفه مردم به این شهید و راه این سردار سرافراز جهان اسلام، حضور مردم در این دوره از انتخابت از دوره‌های قبیل بیشتر و منسجم‌تر خواهد بود.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.