سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد خبر داد؛

بازارمرکزی میوه و تره بار مشهد راه اندازی خواهد شد

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: به منظور ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی، بازار مرکزی میوه و تره بار مشهد راه اندازی خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  مهدی یعقوبی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: راه اندازی بازار مرکزی میوه و تره بار مشهد که زمین آن جانمایی شده است یکی از مواردی است که باید در کنار تکریم ارباب رجوع و الکترونیکی شدن فرآیند‌ها در سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی موردتوجه ویژه قرار گیرد.
 
او تصریح کرد: سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی به دلیل نوع فعالیت درحوزه‌های مختلف از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: این سازمان در حوزه ساماندهی مشاغل وانتقال واحد‌های صنفی دارای مزاحمت به خارج از شهر در حوزه زیست محیطی، ساماندهی تابلو‌های تبلیغاتی، به منظور زیباسازی سیما و منظر شهری، همچنین راه اندازی بازار‌ها و فروشگاه‌های شهرداری در حوزه تنظیم بازار فعالیت دارد.
 
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد با اشاره به مشکلات کارگران ساختمانی،گفت: روی ساماندهی کارگران زحمت کش ساختمانی تاکید ویژه‌ای داریم و برنامه ریزی‌هایی انجام شده است.
 
انتهای پیام// ز.م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.