سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سالن شش هزار نفری کرمانشاه دهه فجر سال آینده افتتاح می‌شود

وزیر ورزش و جوانان گفت : براساس برنامه‌ریزی انجام شده سالن شش هزار نفری کرمانشاه دهه فجر سال آینده افتتاح می‌شود.

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان بااشاره به فعال بودن ۱۰ سالن شش هزار نفری در حال ساخت در کشور، گفت : کلنگ ساخت اکثر این پروژه‌ها نزدیک به دو دهه قبل به زمین زده شد و بسیاری از آن‌ها نیز تا حدود ۱۲ سال متوقف بودند.

او گفت : با برنامه ریزی‌هایی که انجام دادیم از حدود سه سال پیش فعالیت اجرایی این سالن‌ها را در شهر‌هایی مانند کرمانشاه، سنندج، کرج، مشهد و... دوباره آغاز کردیم.

وزیر ورزش و جوانان بابیان اینکه طبق برنامه سالی پنج مورد از این سالن‌ها به بهره برداری می‌رسد، گفت: سالن شش هزار نفری دهکده المپیک کرمانشاه یکی از این سالن‌ها است که در حال حاضر نزدیک به ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

او افزود: برای این پروژه در زمینی با زیربنای ۸۱۰۰ متر تاکنون نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده و برای اتمام آن به ۳۰ میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز داریم.

سلطانی فر که در سفر چندماه قبل خود به کرمانشاه و بازدید از این پروژه قول اتمام آن را تا هفته دولت ۱۳۹۹ داده بود در بازدید امروزش (پنجشنبه) گفت: پروژه سالن شش هزار نفری کرمانشاه در حال حاضر فعال بوده و روند خوبی دارد و امیدواریم براساس برنامه ریزی‌ها در دهه فجر سال آینده آن را تکمیل و به اتمام برسانیم.

او گفت: این پروژه، یکی از پروژه‌های اولویت دار وزارت ورزش و جوانان برای سال آینده است، چرا که ورزش کرمانشاه این استحقاق را دارد که فضای ورزشی آن بصورت مناسب توسعه پیدا کند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: در صورت اتمام این پروژه می‌توان میزبانی رقابت‌های ملی و بین المللی خوبی را به کرمانشاه بدهیم تا رشد و توسعه بیش از پیش ورزش این استان را بدنبال داشته باشد.

او گفت: ورزشکاران کرمانشاهی همواره در میادین مختلف درخشش دارند و ما نیز خواستار تداوم این موفقیت‌ها هستیم و زیرساخت‌های آن را فراهم می‌کنیم .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.