سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیر سرتیپ نصیرزاده تاکید کرد؛

لزوم حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح در انتخابات مجلس شورای اسلامی

فرمانده نهاجا گفت: همه باید با حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی نمایندگانی شریف، دلسوز، شایسته و اصلح را انتخاب کنیم.

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم افتتاح مرکز عضو یابی، گزینش و استخدام نیروی هوایی ارتش بابیان اینکه انسان‌های همدل و هم نظر با عث پیشرفت سازمان متبوع خود هستند گفت: اگر در مجموعه‌ای همدلی، نیت خیر و اشتیاق وجود نداشته باشد این مجموعه پیشرفت نخواهد کرد و امروز این همدلی با عث شده مجموعه‌ای در شان نیروی هوایی ارتش به ثمر برسد.

او ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران بهسازی و نوسازی این مرکز گفت: این مجموعه زیبا با همدلی، پشتکار، هم نظری و کار جهادی شبانه روزی در مدت کوتاه مورد بهره برداری قرارگرفت.

امیرسرتیپ نصیرزاده ادامه داد: نیروی انسانی باید متعهد، انقلابی، دینی و از لحاظ امنیتی شرایط لازم را داشته باشد و هدف از راه‌اندازی و افتتاح این مرکز نیز در همین راستا و جذب نیروی با کیفیت است.

او با اشاره به تعداد بالای مصاحبه شوندگان، سرعت در کار را بسیار مهم ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: این امر مهم با همت و جدیت شما همکاران به سرانجام خواهد رسید و به همین منظور در بخش‌های فنی از همکاران آمادی و در بخش پروازی نیز از خلبانان استفاده خواهد شد و دوستان باید این موارد را مد نظر داشته باشند که بهترین نفرات جذب شوند.

امیر سرتیپ نصیرزاده گفت: امسال بیش از ۵ هزار نفر برای حضور و خدمت در نیروی هوایی ارتش اعلام آمادگی کرده اند که از این تعداد چهار هزار نفر در آزمون استخدامی شرکت کرده اند. این تعداد بالای شرکت کننده، نشان از محبوبیت و جذابیت نیروی هوایی دارد.

او در ادامه مراسم تاکید کرد: نیروی کیفی و تاثیرگذار باید همه شرایط از لحاظ امنیتی، اخلاقی، وضعیت جسمانی و خانوادگی را دارا باشد.

امیر نصیرزاده با بیان اینکه یک نیروی کیفی باید از روحیه سلحشوری و رزمندگی برخوردار باشد و می‌خواهیم بهترین‌ها را گزینش و در دانشگاه شهید ستاری به خوبی آموزش و تربیت کنیم خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به زیبایی فرموده‌اند، نیرو‌های کیفی به ما وضعیت راهبردی می‌بخشند، خلأ‌های موجود در سازمان را کشف، کمبود امکانات را برطرف و اگر در جایی مشکلی باشد رفع می‌کند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان با بیان اینکه همه باید در انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور پرشور داشته باشیم و نمایندگانی شریف، دلسوز، شایسته و اصلح را انتخاب کنیم، اظهار کرد: ما موظف هستیم با اطلاع‌رسانی دقیق، دعوت و هوشیار کردن مردم و اطرافیان تاثیر گذار باشیم و نگذاریم تبلیغات سو دشمن در فضای مجازی تاثیری در حضور مردم در انتخابات بگذارد وان‌شاالله شاهد حضور پرشور مردم به ویژه کارکنان و خانواده‌های نیروی‌های مسلح در انتخابات باشیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.